REKLAMA
Znaleziono 9 wyników
Ukraińska marka słodyczy Ślimak Bob otworzyła w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Ukraińska marka słodyczy Ślimak Bob otworzyła w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna ukraińska marka zdecydowała się na otwarcie swojego pierwszego sklepu w Polsce. Tym razem jest to marka handlowa zajmująca się sprzedażą słodyczy – Ślimak Bob. Choć firma jest w naszym kraju obecna od 2019 roku, to dopiero teraz zdecydowała się na otwarcie pierwszego, autorskiego sklepu.
W galerii handlowej Westfield Mokotów zostały otwarte nowe sklepy artykuł
Pokaż artykuł
W galerii handlowej Westfield Mokotów zostały otwarte nowe sklepy
Warszawskie centrum handlowe Westfield Mokotów od wielu lat znane jest ze swojej bogatej oferty. Do grona najemców tego kompleksu dołączyły kolejne marki. W obiekcie pojawiły się salony Pull&Bear oraz Tatuum. Swoje przestrzenie otworzyły również marki Bob Snail oraz Candy Cat.
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsce
Inflacja napędzająca wzrost cen i jej rekordowy wynik w lutym bieżącego roku (18,4%) nie wzbudzały pozytywnych nastrojów wśród uczestników rynku handlowego. Mimo to, w I kw. 2023 r. oddano do użytku ponad 81,4 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, zwiększając tym samym jej podaż całkowitą do 12,79 mln mkw. W budowie jest kolejne 322 tys. mkw.
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutów
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. Na koniec II kwartału w budowie pozostawało prawie 500 000 mkw. powierzchni, w okresie od kwietnia do czerwca zadebiutowało w Polsce siedem zagranicznych marek, a swoją ofensywę kontynuowały parki handlowe. Z drugiej strony, najemcy i właściciele obiektów handlowych cały czas mierzą się z wysoką inflacją, która wpływa na wysokość ich realnych obrotów.
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]
W I połowie 2023 r. w Polsce oddano do użytku ok. 150 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (głównie w ramach parków handlowych). To o około 40 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Tym samym, na koniec czerwca 2023 r., łączny zasób powierzchni handlowej wyniósł blisko 12,8 mln mkw. – wynika z danych firmy doradczej Colliers. Eksperci firmy prognozują, że w najbliższym czasie czeka nas dalszy dynamiczny rozwój parków handlowych i centrów zakupów codziennych.
firma
Pokaż firmę
BOB Ogrodzenia
Łódź, Dowborczyków 25
Amerykańska firma MSA Safety otworzyła Globalne Centrum Usług Biznesowych EMEA w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Amerykańska firma MSA Safety otworzyła Globalne Centrum Usług Biznesowych EMEA w Warszawie
Kolejna amerykańska firma stawia na Polskę. 12 stycznia 2023 r. MSA Safety Inc. oficjalnie otworzyła Globalne Centrum Usług Biznesowych EMEA w Warszawie. Scentralizuje szeroki zakres funkcji biznesowych i wesprze realizację międzynarodowych celów firmy. Podobne Centrum MSA Safety prowadzi już w Kuala Lumpur. Malezyjski hub wspiera region Azji i Pacyfiku.
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempieartykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempie
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. Nasycenie przestrzenią handlową osiągnęło 337 mkw. na 1000 mieszkańców, a współczynnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach spadł do 3,6%. Istotny wpływ na dynamikę polskiego rynku handlowego miało wprowadzenie nowych dyrektyw oraz debiut 30 nowych marek stacjonarnych.
firma
Pokaż firmę
BOB Centrum Obróbki Metali
Łódź, Dowborczyków 25
REKLAMA